სილქ როუდ ბანკი ყოველდღიურად ზრუნავს თავის მომხმარებელზე. ჩვენთვის ძალზედ მნიშვნელოვანია პირობებისა და მომსახურების კიდევ უფრო გაუმჯობესება, ამიტომ თითოეული თქვენგანის აზრი, შენიშვნა თუ მოსაზრება სილქ როუდ ბანკის სხვადასხვა პროდუქტებსა და მომსახურებაზე იქნება ყურადღებით განხილული და რაიმე ხარვეზის არსებობის შემთხვევაში დროულად გამოსწორებული.
ნებისმიერი მოსაზრების, რჩევის ან პრეტენზიის დაფიქსირება თქვენ შეგიძლიათ:
- ვებ-გვერდზე, მომხმარებლის აზრის აპლიკაციის შევსებით, (აპლიკაციის მისაღებად დააჭირეთ ღილაკს: მომხმარებლის აზრი)
- სილქ როუდ ბანკის ნებისმიერ ფილიალში განცხადების წარდგენით, (მოითხოვეთ განცხადების სტანდარტული წერილობითი ფორმა და შევსების შემდეგ, გადაეცით ის ოპერატორს ან ჩამოტვირთეთ აქედან.
- სილქ როუდ ბანკის სატელეფონო სადგურზე (დარეკეთ 24 საათის განმავლობაში) ტელ: 2 242 242